Zaterdag Dag 3 van Idle&Wild naar Bushwise Safari Lodge

4 februari 2017 - Kempton Park, Zuid-Afrika

Dag 3
Na het ontbijt zijn wij richting het Krugerpark gereden.
Onze bestemming is Bushwise Safari Lodge, we hebben rond de 180 km voor de boeg, en in het Krugerpark mag je maar 50.
De buiten temperatuur was 35 graden en windstil, maar in de auto airco, dus lekker.
We moesten ook nog tanken, wordt keurig voor je gedaan 21 liter = €21.
Op naar Krugerpark, daar aangekomen moesten ze mijn naam weten, rijbewijs,en het kenteken van de auto, ik had een foto van de auto, dus liet die zien, zegt die man, you're are clever man, ik zeg YES YES, nog wat geld gegeven en rijden maar.
Wij hebben gespot: 1 olifant, diverse zebra's, springbokken, buffels, apen, diverse vogels,(diamant duiven parelhoentjes, arend) en nog wat ander klein spul.
Om 16.30uur kwamen wij aan op onze nieuwe bestemming.
We waren de enige 2 gasten, en werden hartelijk ontvangen, na wat heen en weer gepraat werden wij naar onze kamer gebracht, met uitzicht op de krokodillen rivier, en het Krugerpark,ligt aan onze achtertuin, ook nu weer, een schitterend uitzicht.
Wij hadden afgesproken om hier te dineren, dus om 19.00 uur werden wij uit de bar geplukt, en wij achter de gastheer aan, komen wij buiten, daar is een kraal, met allemaal kaarsen en fakkels en een kampvuurtje, daar staat 1 tafel, gedekt voor 2 personen, het was zo romantisch, moet je je voorstellen, 2 gepensioneerde mannen, aan een tafel met daaromheen, kaarsen, fakkels, vuurtjes, ik dacht, Gerard zal mij toch niet ten huwelijk vragen,(grapje)
Heerlijk gegeten een 3 gangen menu, toen alles opwas, was ook iedereen weg, inclusief bediening, bar dicht,licht uit, alleen in de hal waar wij zaten was het licht nog aan, geen thee, geen koffie, beetje jammer.
Ik houd ermee op, want morgen gaat de wekker om 4.30 uur, want wij gaan op privé safari, dus met z'n 2e in een open jeep, met chauffeur.

Wordt vervolgd.

1. Els:
    4 februari 2017
    leuk om jullie zo te kunnen volgen
  2. Loes:
    4 februari 2017
    Fantastisch wat ziet dat er weer geweldig uit ‼️‼️ Morgen echt super met 'n jeep kan je mooi foto's te maken Veel plezier xxx
  3. Olga:
    4 februari 2017
    Wat een romantisch diner! Lig in een deuk!
    Mooie foto's weer.
  4. Hilda en lutske:
    4 februari 2017
    Wat een schitterende foto's. Wat is het mooi om jullie zo te zien genieten. We kunnen niet wachten op de volgende foto's en vooral humoristische verhalen. We horen je het vertellen. Veel plezier op safari. Groetjes van ons. Xxx
  5. Miranda Verdouw:
    5 februari 2017
    Geweldig,Koos!!! Wel je rust nemen op tijd want op sommige foto's zie je d'r moe uit!
  6. Emke:
    5 februari 2017
    Koos
    Wat een feest om jullie te volgen. Super mooie foto's en leuke verhalen. Veel plezier en bovenal genieten.