Dinsdag Dag 27 van Kaapstad naar Johannesburg

1 maart 2017 - Kempton Park, Zuid-Afrika

Dinsdag dag 27 van Kaapstad naar Johannesburg

Vannacht hebben wij lekker geslapen, geen muggies gezien of gehoord. Wij zaten buiten, lekker aan de T, toen onze lieve gastvrouw, Inge ons gedag kwam zeggen. Inge moest vroeg weg. Rond 9.00 uur kwam Rob om de hoek, met de mededeling, heren het ontbijt is served.
Er stond weer van alles op de ontbijttafel, zo lief, een echte gastheer. Na het ontbijt moesten wij er toch aan geloven, de laatste dingetjes nog in de koffer doen, en dan moesten wij toch echt weg.

Richting het vliegveld, daar aangekomen, moesten wij de auto nog inleveren, dat ging heel vlot, dus konden wij naar de incheck balie. Ger had een ietsiepietsie te veel bagage bij zich, en moest bijbetalen. En dat gaat als volgt, de mevrouw achter de incheck balie schrijft een brief, vervolgens ga je met de brief naar de andere kant van het vliegveld, omdat vervolgen 200 van die randjes neer te tellen, in de tussentijd is je koffer van de band gehaald, en zijn er andere mensen aan het inchecken, als je dan terug komt met de brief, moet je dus wachten totdat de mensen die aan het inchecken zijn, klaar zijn, en dan ben jij weer aan de beurt. Dit betekend geen tijd voor koffie, want wij moesten direct, boorden.

De vlucht ging heel voorspoedig, wij waren dan ook zo in Johannesburg. Als het goed was, zou er daar een chauffeur staan, om ons naar onze laatste Lodge te vervoeren. Niemand te zien, bellen naar het Reisburo, en na ons telefoontje, heeft het reisburo dat keurig opgelost, doormiddel van een telefoontje naar de Lodge. En wij kregen een app, van het Reisburo, met daarin hoe en wat, en ja hoor daar was onze chauffeur. 5 minuten rijden, en wij waren in onze Lodge. Als je maar 5 minuten moet rijden vanaf een luchthaven, betekend dat, dat er zo af en toe, een laagvliegend vliegtuig over je hoofd vliegt met donderend geweld.

Toen zijn wij gaan dineren, helaas was dit het slechtste diner, op heel onze rondreis.

Morgenavond eten wij op, AirPort Johannesburg. Het is nu 23.10 uur, en wij gaan eens achter onze oogjes kijken. Morgenavond vliegen wij om 20.20 uur plaatselijke tijd.

Wordt nog........... eenmaal vervolgd.

1. Loes:
    1 maart 2017
    Zolang naar uitgekeken wat is het onvoorstelbaar snel gegaan ..... Maar aan de verhalen en foto's te zien hebben jullie ervan genoten en heel veel gezien. Koos het is je gelukt eindelijk je droomreis waar te maken. Iedereen zei tegen mij jeetje 1 mnd. lang ,maar ik zie toch liever dit dan dat je weken mnd. in het zkh. ligt wat vaak gebeurd is en dat daarom steeds je droomreis niet door ging.

Dit nemen ze NIET meer van je af hier kan je nog lang van nagenieten met heel veel plezier ‼️‼️

Koos en Gerard ' n hele goede vlucht lekker slapen in het vliegtuig en Donderdag weer op Ned. bodem Xxx
  2. Hilda en lutske:
    1 maart 2017
    Lieve mannen een hele goeie vlucht!!!! We sluiten ons volledig aan bij het verhaaltje van Loesje. Liefs hilda en lutskexxx
  3. Kees en Elly:
    2 maart 2017
    Koos en Gerard,
    Wat is de afgelopen maand snel voorbij. Het was elke keer heel leuk om over jullie belevenissen te lezen. Dat wordt nog een tijdje nagenieten....
    Gr. Kees en Elly