Woensdag Dag 21

22 februari 2017 - Wilderness, Zuid-Afrika

Woensdag dag 21 Wilderness

Zoals gewoonlijk, zijn wij vandaag begonnen met een overheerlijk ontbijt
Toen wij aan aan tafel gingen zitten, stond er een bordje, heel mooi opgemaakt, met diverse stukjes vers fruit. Ger nam een gekookt eitje, en ik een omelet, met inhoud.

Daarna hebben wij even aan het zwembad gezeten, met een cappuccino, en zijn daarna, naar het dolfijnen uitkijkpunt gereden. En idd dolfijnen gezien, helaas niet vlak voor de kust, maar wij konden ze zien. Ik heb Gerard thuis afgezet, en ben in mijn eentje op pad gegaan, om een stukje te gaan wandelen. Ik had op een kaart een leuke route gezien, die niet al te lang was.
Dus ik op weg naar Hoekwil, daar zou een wandelroute moeten zijn met de naam, Bridle Path, helaas wat op de kaart stond kon ik niet vinden, dus ben ik doorgereden naar, Touwsranten, een dorp iets verderop. Toen ik voorbij Touwsranten was, zag ik een bord met daarop bospad, linksaf. Ik dacht oké gaan wij linksaf. Toen ik onder aan de berg was, stond ik opeens voor een oude brug met daaronder een riviertje, met kraakhelder water.

Ik heb de auto aan de kant gezet, en ben gaan lopen, het was er heel stil, het enige geluid wat ik hoorde, kwam van de vogels. De een,floot nog mooier,dan de ander. Ik ben een stukje langs de kant van het riviertje gelopen, toen ik in de verte een stel grote keien in het water zag liggen. Ik ben daar naar toe gelopen, en ben over de stenen, naar de andere kant van het riviertje, gestapt/gesprongen.
Toen weer terug gelopen naar de auto.
De weg, die je geen weg mag noemen, klom redelijk stijl omhoog. Boven aangekomen, heb ik de auto aan de kant gezet, en had ik een prachtig uitzicht, over een dal, heb daar een tijdje zitten genieten van het uitzicht, en het tjilpen van de vogels. Toen naar beneden gereden, (ik wist absoluut niet waar ik was) kom ik keurig in Wilderness uit, (wat een gevoel voor richting)
Bij Waterside onze B&B, zat Gerard lekker bij het zwembad, ik zeg, ja lekker, wat lekker zegt Ger, Koffie natuurlijk. Dus ben ik naar boven gegaan en heb cappuccino gemaakt, en hebben wij gezellig in het zonnetje, een bakkie gedaan.
Daarna zijn wij lopend naar het strand gegaan, en onderweg kwamen wij onder een oude brug door, waar ik wat artistiek, veroorloofde foto's heb gemaakt.

Een prachtig strand doemde voor ons op, breed en heel stil.

Wij weer naar huis, nog even in het zonnetje gezeten, wat gelezen, omgekleed, en maar weer eens uit eten. Bij restaurant Salinas Beach

Ik wist niet dat een krokodil, zoveel botjes had. Ger, wilde nog een toetje, een cheese cake. En ik had niets

Wordt vervolgd.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Loes: