Alle papieren

25 januari 2017 - Lelystad, Nederland

Nog 7 dagen en dan stappen wij op het vliegtuig naar Zuid Afrika, zo spannend.

Vandaag alle reispapieren binnen gekregen,een prachtig gebonden boek met alles over Zuid-Afrika, de vlieg tickets, alle voucher's voor alle Lodge's, adressen coördinaten, huur van de auto's, allerlei weetjes over Zuid-Afrika.

Moet deze week nog het een en ander regelen, nog de laatste dingetjes kopen, koffer inpakken de tempratuur is nu in Zuid-Afrika zo rond de 30-35 graden

Ik ga een blog bijhouden van deze voor mij bijzondere reis

Als je ons wilt volgen moet je mij even jou e-mail sturen, dan voeg ik jou toe en krijg jij automatisch een mailtje als ik iets op de blog heb gezet

Groet, Koos en Gerard

1. Sharon:
    25 januari 2017
    Nu dus echt aftellen. Wat een leuk vooruitzicht. Ik ben benieuwd naar jullie reisverhalen en foto's!
  2. Sonja:
    25 januari 2017
    Ja Koos het komt steeds dichterbij .
    Het lijkt me heerlijk om de reis te beginnen als je al zoveel voor werk gedaan hebt .En dat kan !Nog ff volhouden
  3. Johan jacobsen:
    25 januari 2017
    vast samen veel plezier en geniet ook al vast van de voor pret

grt

Johan
  4. Hilda en lutske:
    25 januari 2017
    Hallo mannen we wensen jullie alvast veel plezier met alle voorbereidingen! Ook dit is fijn met dit mooie vooruitzicht. Wees voorzichtig en pas op elkaar. Maar daar heb ik alle vertrouwen in. Heel veel liefs van ons xx
  5. Hilda en lutske:
    25 januari 2017
    Hallo mannen, alvast heel veel plezier met de voorbereidingen. Het komt nu heel dicht bij. Pas goed op elkaar en vooral genieten!!!!! Tot snel en we verheugen ons op de verhalen. Want dat die spannend worden weet ik wel zeker. Liefs hilda en lutske xx
  6. Miranda Verdouw:
    25 januari 2017
    Lieve Koos ik wens je een onwijs mooie reis toe en ik weet zeker dat er heel veel mooie foto's voorbij komen!!!
  7. Monique:
    25 januari 2017
    Heel veel plezier en geniet ervan
  8. Loes:
    25 januari 2017
    Super spannend ‼️‼️ Lang naar uitgekeken nu is het aftellen begonnen voor jullie grote " Droomreis "