Vrijdag Dag 2 in Idle&Wild

3 februari 2017 - Kempton Park, Zuid-Afrika

Vrijdag 3 Febr. 20172e dag in Idle&Wild, vanmorgen lekker gezwommen, en daarna een heerlijk ontbijt genuttigd, met gasten samen aan een tafel, het ene stel kwam uit Canada en de ander uit Duitsland.Ik zit zo te praten met die mensen uit Duitsland, je gelooft het niet, maar die hebben een huis in Portugal, vlakbij, Bensafrim, en daar woont een vriend van mij, wat is de wereld toch klein.Toen zijn wij naar Sabie gereden, en hebben daar boodschapjes gehaald in de plaatselijke supermarkt.Wij waren toen van plan om naar God's window te rijden ( de meest gefotografeerde plek op de wereld) maar.............. God had de gordijnen dicht gedaan.Toen zijn wij naar een waterval gereden, en daar aangekomen, je geloofd het niet, maar na een aantal km gereden te hebben over een weg die je geen weg mag noemen, (een en al kuilen gaten zand stenen enz) staat er opeens een juffrouw met haar handen in haar zakken, van haar prachtige kostuum, opeens kwam er een hand uit de zak, en die ging omhoog oftewel STOP. Helaas de waterval was lek, wij konden niet verder rijden, en moesten dus die hele weg weer terug.Misschien een idee, zet voor aan de weg dat de waterval lek was, het is maar een ideetje.We hadden het inmiddels wel gehad God had de gordijnen dicht, en de waterval was lek. Laten we ergens gaan eten, ik had gelezen over een restaurant dat de naam heeft, "Eten wat de pot schaft" ja zegt Gerard die zal ook wel dicht zijn, maar toch er naar toe gereden, in EEN woord "ongelooflijk"Het restaurant lag in de, middle of nowhere, over een zandweg met gaten geredenmaar........dat was het meer, dan waard.We moesten op boomstammen zitten aan een tafel, en toen kregen wij bestek in een emaille beker, (zand zeep soda) het eten werd bereid, op een grote potkachel (uit grootmoeders tijd)Gerard had kip en ik had Bobotti het was heerlijkHet uitzicht was fenomenaal.Toen wij terug reden, zagen wij dat, God de gordijnen had geopend, dus wij daar naar toe gereden, en idd wij begrijpen waarom deze plek de meest gefotografeerde plek op aarde is, stilte, ongelooflijk uitzicht, wat voelde wij ons daar nietig.Daarna reden wij richting Hazyview, en kwamen langs een andere waterval, was wel leuk, maar niet echt van, wauw.

Wordt vervolgd.

1. Loes:
    3 februari 2017
    Ondanks toch nog veel gezien en beleefd vandaag .... Ziet er schitterend uit !!! Leuke foto's
  2. Femke:
    3 februari 2017
    Dag Koos. Wat ben ik toch jaloers op je. Als ik dan die foto's weer zie, dan begint het toch weer te kriebelen. Zuid-Afrika gaat echt in je hart zitten!! Geniet er van en mooie foto's maken. Groeten aan Gerard. Marco
  3. Hilda en lutske:
    3 februari 2017
    Jongens,wat is dit geweldig!!!! Wat een prachtige foto's en je ziet hierop dat jullie hiervan genieten. Magnifiek!!!!!
  4. Olga:
    3 februari 2017
    Wat een prachtige foto's! Ik geniet van je verhalen, voor mij heel bekend.
    Ik verheug me op jullie verdere avonturen!
    Geniet van dit prachtige land met z'n schitterende natuur.
    Be safe! cc
  5. Sonja:
    3 februari 2017
    Prachtig hoor...Zo een waterval heb ik niet in mijn achtertuin.en vlg mij hebben ze dat servies hier uit de oude doos gehaald ..geweldig!!en heb jij je riem al aan de omgeving aan gepast?groeten voor jullie.
  6. Kimberly Cornielje:
    4 februari 2017
    Mooie foto's! En heel erg leuk dat we met jullie mee kunnen genieten van alles wat jullie daar beleven via deze blog! Geniet van elk moment! Liefs Kim