Laatste vliegreis, voor vandaag

2 februari 2017 - Kempton Park, Zuid-Afrika

Zo nu zitten wij in het vliegtuig naar Nelspruit 45 minuten vliegen
15.45 staan wij weer aan de grond en nu op de luchthaven van Nelspruit, hier staat
onze auto klaar en idd alles was zo geregeld en konden wij vertrekken om naar ons eerste Lodge te rijden, en wel links, wil je de richtingaanwijzer aanzetten, gaan de ruitenwissers aan, even wennen zit precies andersom, maar ik vind het wel meevallen
Met 50 minuten waren wij op onze eerste Lodge
Terwijl ik dit zit te schrijven, op een plek, waar je terecht van kan zeggen, de hemel op aarde, wij zitten buiten, het enige geluid is onze ademhaling en de vogels die fluiten.
Wij zijn nu een paar uur in Zuid-Afrika maar ik heb mijn hart al verloren, aan dit mooie land.
Ik kan van alles opnoemen, maar je kunt dit alleen maar voelen en begrijpen, als je hier zelf bent geweest.

Wordt vervolgd.

1. Femke:
    Lieve pap en Gerard!

Wat fijn dat jullie op plek van bestemming zijn aangekomen!
    Ik snap heel goed dat je nu al je hart hebt verloren
    Geniet van de stilte om je heen en al het moois wat jullie gaan zien!
    Slaap lekker straks
    Kus Femke
  2. Henk:
    2 februari 2017
    "Laatste vliegreis"???? Hoezo, laatste vliegreis?? Kom je lopend terug......
  3. Sonja:

T
  4. Rian:
    2 februari 2017
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen Koos en Gerard! Lekker genieten samen van al het moois daar hè?!
    Baie pret!!
  5. Sonja:
    Dacht IK ook henk
  6. Monique:
    2 februari 2017
    Fijn dat alles goed is gegaan nu lekker genieten
  7. Loes:
    2 februari 2017
    Fantastisch ..... Nu gaan genieten ik hoop dat jullie lekker slapen en morgen gezond weer op. Xxx
  8. Hilda en lutske:
    3 februari 2017
    Goedemorgen heren.
    De reis opzich was alweer een hele belevenis lezen wij wel. En wij hopen dat de hele reis zo mag zijn. Dus Koos niet teveel praten ;) want dan kan Gerardat ook even van de stilte genieten. Veel plezier daar en we kijken uit naar het volgende spannende verhaal. Groetjes van ons. Xxx