Zondag Dag 18 extra blog

19 februari 2017 - South Cape DC, Zuid-Afrika

Lieve volgers, gisteren melde ik dat mijn camera het niet meer deed, maar sinds 12.15 uur zit erop eens weer leven in, dus wil ik iedereen bedanken voor de goede tips en suggesties.

Wordt vervolgd.

1. Kimberly Cornielje:
    19 februari 2017
    Wauw, schitterende foto's! Fijn dat jullie camera het weer doet! Fijne dag vandaag!
  2. Sonja:
    Ja jippie gelukkig Koos. En mijn God wat zijn die fotoos geweldig en wat moet dat een sprookje in het echt zijn ..! !Wat zullen jullie genieten en af en toe in je arm knijpen zodat je weet dat je weet dat het real live is he
  3. Olga:
    19 februari 2017
    Wat een heerlijke reis maken jullie. Ik geniet mee en bewonder de prachtige foto's. Wat een geluk dat je mooie camera het weer doet.
    Fijne dagen nog, rij voorzichtig en be safe!
  4. Loes:
    Gelukkig doet de camera het weer !!! Geen stress meer Pfff
    Prachtige foto's
  5. ROB FRUITHOF:
    19 februari 2017
    Gelukkig maar....want er moeten ook nog kiekjes van Kaapstad en omgeving gemaakt worden!
  6. Miranda Verdouw:
    Oh wat een prachtige foto's, Koos!! Alle spannende verhalen hoor ik in mei wel in Portugal!!!!