Zondag Dag 18 in Plettenberg

19 februari 2017 - South Cape DC, Zuid-Afrika

Dag 18 Moon Shine on Whiskey Creek

Vandaag zijn wij uit, ontbijten geweest. In een aan elkaar getimmerd winkelcentrum, met diverse eettentjes, snuisterijen, kapsalon, souvenirs winkel, en een Thaise Massagesalon.

Er waren, (wij denken), 3 directie leden van het winkelcentrum en 2 klanten, en laten nu net die 2 klanten zijn.

Wij gingen zitten bij een van de kramen, en de man vroeg, what's will you drink, Ger zegt cappuccino, ik zeg, doe mij ook maar cappuccino.
Ik vraag aan de man of hij ook, breakfasts have, yes see the man, en loopt naar een bord, met daarop gekrijt, 3 soorten ontbijten.
Het toeval wil dat geen van de drie, onze voorkeur hebben. Ger zegt, ik wil een gebakken ei aan 2 kanten, de man kijkt Ger aan, en zegt, what?
Ik zeg, baking eggs, to side baking, is that pasibel, yes, zegt de man, and you? Kijkend naar mij, ik zeg, i want a omelet, de man zegt, don't have, but come, wijzend naar mij. Ik sta op en loop met de man mee, 2 eethuisjes verder, he makes omelette,
en ik bestel bij de man een omelet met brood, you can't sit where you won't, I bring the omelette.
Ik loop weer naar Ger, en zeg, hier gunnen ze elkaar omzet.
Een tijdje later, kwam er voor Ger, de gebakken eieren aan 2 kanten, en voor mij de omelet van 2 tentjes verderop. Heerlijk ontbeten.
Opeens was Ger weg, en zie ik hem staan bij een winkel met van alles en nog wat.
Hij was druk aan het onderhandelen.

Toen zijn wij een rondrit gaan maken door de stad, en langs het strand. Helaas was het weer ook vandaag niet, wat wij de laatste tijd gewend waren, geen zon, alleen zwaar bewolkt.
We zijn nog even boodschappen gaan doen, en hebben voor vanavond, een hele kip meegenomen, lekker uit de oven.

Vandaag dus niet zo heelveel gedaan, wel lekker gelezen, op ons balkon.

Nu ik dit schrijf zitten wij in ons “WIFI PALEIS”  en Ger kijkt naar de voetbal uitslagen, naast mij. Gelukkig, Ajax heeft gewonnen, en Feijenoord ook krap. Morgen gaan wij naar ons volgende locatie, en dat is in Knysna.

Wordt vervolgt.

1. Loes:
    19 februari 2017
    Zo'n dagje rustig aan doen is ook niks mis mee, gelukkig doet de camera het weer en zie weer mooie en leuke foto's.
    Goede reis morgen ben benieuwd waar jullie nu weer terecht komen !! Xxx