Donderdag Dag 15 van Underberg naar Umhlanga (Durban

16 februari 2017 - Umhlanga, Zuid-Afrika

Vandaag van Underberg naar Umhlanga (Durban) gereden. Wij zijn vroeg weg gereden, en waren rond 12 uur op onze nieuwe locatie. Caza Beach, een prachtige villa, met Belgische eigenaars. Zij wonen hier nu 3.5 jaar, en willen nooit meer terug naar België. (Nu moet ik eerlijk bekennen ik zou daar ook niet willen wonen). Wij hebben de hele middag aan het zwembad gelegen, en zijn om 16.30 uur, naar de Indische Oceaan gelopen, die achter onze villa ligt. Het is daar prachtig, geen mens te bekennen, en heerlijk stukje over het strand gewandeld. Rond 18.00 uur plaatselijke tijd zijn wij in de auto gestapt, om een restaurant te zoeken, het werd een Italiaan, met uitzicht over de oceaan, wat wil een mens nog meer.

Morgen moeten wij vroeg op, want wij vliegen van Durban naar Port Elizabeth, en ons vliegtuig vertrekt om 7.45 uur plaatselijke tijd. Dan moeten wij in Port Elizabeth, de auto ophalen en vervolgens moeten wij een kleine 300 KM rijden naar onze nieuwe bestemming, dus vroeg het bedje in.

Wordt vervolgd.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Loes:
    16 februari 2017
    Dat ziet er heerlijk uit dat is wel wat voor mij haha , neem je zo'n vaasje mee leuk voor in de tuin !! Goede vlucht morgen .
  2. Hilda en lutske:
    16 februari 2017
    Hoi mannen, ziet er weer schitterend uit!!!! Liefs Hilda en lutske xx
  3. Sonja:
    17 februari 2017
    Die zeezo goddelijk ik ben benieuwd naar het vlg project.Als dit al zo mooi was!!!goede vlucht mannen .