Donderdag Dag 15 van Underberg naar Umhlanga (Durban

16 februari 2017 - Umhlanga, Zuid-Afrika

Vandaag van Underberg naar Umhlanga (Durban) gereden. Wij zijn vroeg weg gereden, en waren rond 12 uur op onze nieuwe locatie. Caza Beach, een prachtige villa, met Belgische eigenaars. Zij wonen hier nu 3.5 jaar, en willen nooit meer terug naar België. (Nu moet ik eerlijk bekennen ik zou daar ook niet willen wonen). Wij hebben de hele middag aan het zwembad gelegen, en zijn om 16.30 uur, naar de Indische Oceaan gelopen, die achter onze villa ligt. Het is daar prachtig, geen mens te bekennen, en heerlijk stukje over het strand gewandeld. Rond 18.00 uur plaatselijke tijd zijn wij in de auto gestapt, om een restaurant te zoeken, het werd een Italiaan, met uitzicht over de oceaan, wat wil een mens nog meer.

Morgen moeten wij vroeg op, want wij vliegen van Durban naar Port Elizabeth, en ons vliegtuig vertrekt om 7.45 uur plaatselijke tijd. Dan moeten wij in Port Elizabeth, de auto ophalen en vervolgens moeten wij een kleine 300 KM rijden naar onze nieuwe bestemming, dus vroeg het bedje in.